Monday, June 11, 2012

Kepada SAHABAT :'(

Assalamualaikum.. Hari ni rasa macam nak tulis something buat sahabat2ku.. Ketika tangan sibuk menekan keyboard, menaip airmata bergenang dan meluncur laju mengenangkan gelak tawa menangis bersamamu.. Tak tahu kenapa.. Rasa BERSALAH, SEDIH menghantui diri.. I KNOW and ADMIT that I'M WRONG.. Dalam satu PERHUBUNGAN TIDAK SAH KALAU TAK DIUJI :) Di saat diri terasa JAUH dan TERASING pada ALLAH kita kembali.. SORRY!! SORRY!! SORRY for ALL MY MISTAKES with INTENTION or UNINTENTION.. aku tahu semua yang berlaku TIDAK TERHAPUS dengan kata MAAF.. BUT i wanna tell to all of you " I LOVE YOU".. THANKS..THANKS A LOT :) WAHAI SAHABAT RENUNGKANLAH :'( jika AJAL menjemputku itu adalah TAKDIRKU katakan kepada SAHABATKU, tatkala kamu melihatku MATI, MENANGIS untukku dan BERKABUNG dalam KEDUKAAN JANGAN PERCAYA bahawa MAYAT ini yang kau lihat adalah DIRIKU dengan nama ALLAH aku katakan padamu, ITU BUKAN AKU aku ROH dan ini HAMPA, hanya DAGING(jasad) itu RUMAH dan PAKAIANKU untuk suatu waktu namun KINI aku TIADA LAGI aku BURUNG, dan tubuh ini SANGKARNYA dan dari mana aku terus TERBANG dan MENINGGALKANNYA sebagai INGATAN segala PUJI-PUJIAN kepada ALLAH yang membebaskanku dan menyediakan tempat untukku DISANA sehingga KINI aku telah MATI, walau HIDUP dalam DOA KUDUSMU KINI aku HIDUP dalam KEBENARAN dengan KUBUR letakkan semua didalam kubur, lupakan saja aku telah meninggalkan PERJALANANKU, dan engkau ku tinggalkan dibelakang JANGAN fikir KEMATIAN itu KEMATIAN , BUKAN itulah KEHIDUPAN kehidupan DIDUNIA ini SEMENTARA dan kita diberi TIDUR SELAMA-LAMANYA KEMATIAN adalah TIDUR, TIDUR YANG BERPANJANGAN aku kini, ENGKAU juga akan begitu ROH semua MANUSIA semuanya daripada ALLAH KEBAIKAN dan KEJAHATAN semua MILIK KITA dan ingin aku sampaikan khabar GEMBIRA " MOGA MENJADI MILIKMU KETENANGAN, KEBAHAGIAANMU DARIPADA ALLAH.. HANYA ITU DOA SAHABATMU"

No comments:

Post a Comment