Sunday, June 3, 2012

Assalammualaikum:) apa kaba semua? mesti sihat2 sok mo kan..hehe. pejam celik pejam celik exam just a few days je. peh cam x percaya je. sem 4 dah aku ni. sem 4 ni susah jugak la subjek2 nye. lagi2 O.M,mandarin, SMe,IT and etc. susah nak score rase nye sem ni. tapi walaubagaimana pon insyaALLAH i will do my best. sem 4 ni jiwa aku ade sikit kacau. x tau la nape. asyik nak berontak je. nak kata x ada mood mmg dari dulu aku x ada mood, memang dah tabii sejak kecil ase nye. walaubagaimana pon nasib baik ada kawan2 macam Sering, Stopa, Akim, n sekutu dgn nya, eh lupo plak kat Pit, tq sbb bg aku support walaupon aku banyak nyusahkan kome hehe:P. aku harap persahabatan kita semua x akan terputus and bertambah erat dari semasa ke semasa.ok la nak sambung study ni. gud luck to my Self and all my friends yg amik exam kat dunia ni terutama kwn2 umk ni ek. all the best guys:) selamat berusaha belajar untuk exam final sem 4 ek:)

No comments:

Post a Comment