Friday, November 11, 2011

lame nye x updated bloker ni..hahaha..ni line tengah laju n xdak org bole la aku menaip.. erm sedar x sedar dah sem k3 aku kat UMK ni. makin lame aku kat sini makin x masuk pale otak nak study. dah macam2 cara aku guna. susah la cam ni. mak bapak aku anta aku ke UMK ni utk blajar tapi masalah nye aku sebenarnya dah xdak mode nak blaja.ni blaja skang ni sbb parents aku.kalau cam ni tiap2 sem lingkup + buang mase je 4 taun ngaji kat sni..baik aku keje dah bole pakai keta n beli umah n kawen..kawen waa best nye bile la dpt ase nek pelamin..eh2 dah2 jgn berangan mak bapak sendri belum dpt bls jasa ni nak kawen..hahaha..niat aku sem 2 ni nak nek kan pointer sampai 3.2 pon jd la...sda jgak mate memandang..insyaAllah dengan izinNYA..ok la setakat ni saja coretan ak pg2 ni...salam 1 malaysia assalammualaikum..:) p/s; 3.26 a.m (12/11/2011) ak dgn hafiz dahlan dlm C2

No comments:

Post a Comment